- Forside
- Redia Admin
- Forstå Redia Admin
-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Scan & Lån
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- Statistik
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Generelt
Hvad er Redia Admin?
Redia Admin er et administrationsværktøj, som er målrettet bibliotekets driftspersonale. Her samler vi de vigtigste oplysninger omkring konfiguration, integration og statistik for jeres Redia produkter.
Redia Admin gør det nemt at tilpasse og opsætte funktioner, så de opfylder jeres ønsker og behov. Servicen er browserbaseret og kræver ikke yderligere installation på jeres enheder.

I Redia Admin kan I f.eks. finde:
- Generel opsætning for jeres bibliotek f.eks. bibliotekssystem, filialoplysninger m.m.
- Konfiguration af jeres Redia produkter
- Brugsstatistikker for understøttede produkter
Det er p.t. kun Access, Butler og Inspire, der er fuld konfigurerbar i Redia Admin. Løsningen bliver løbende implementeret for alle Redias produkter, inkl. Biblioteket-appen.
Få adgang til Redia Admin
For at få adgang til Redia Admin skal du kontakte dit biblioteks Administrator, som kan oprette dig som bruger. Hvis dit bibliotek ikke har en Administrator, kan du anmode om at blive oprettet via denne formular.