Hvad er Redia Admin?

Redia Admin er et administrationsværktøj, som er målrettet bibliotekets driftspersonale. Her samler vi de vigtigste oplysninger omkring konfiguration, integration og statistik for jeres Redia produkter.

Redia Admin gør det nemt at tilpasse og opsætte funktioner, så de opfylder jeres ønsker og behov. Servicen er browserbaseret og kræver ikke yderligere installation på jeres enheder.

På forsiden af Redia Admin er der en oversigt over dine produkter, samt genveje til Spørgeundersøgelser og Servicemeddelelser, så du nemt kan oprette og redigere nye undersøgelser og/eller servicemeddelelser. 

Hvad er RA_ DK 1

I Redia Admin kan I f.eks. finde:

  • Generel opsætning for jeres bibliotek f.eks. bibliotekssystem, filialoplysninger m.m.
  • Konfiguration af jeres Redia produkter
  • Brugsstatistikker for understøttede produkter

Læs mere om konfiguration af:

Få adgang til Redia Admin 

For at få adgang til Redia Admin skal du kontakte dit biblioteks Administrator-bruger, som kan oprette dig som bruger. Hvis jeres bibliotek endnu ikke har en Administrator, kan I anmode om at blive oprettet ved at skrive til info@redia.dk