- Forside
- Redia Admin
- Biblioteket-app konfiguration
-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Scan & Lån
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- Statistik
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Generelt
Biblioteket-appen i Redia Admin
Redia Admin er et administrationsværktøj til Redias produktsuite. I Redia Admin kan I blandt andet administrere biblioteket-appens tilkøbsfunktioner og servicemeddelelser.
Når I har opsat og konfigureret jeres bibliotek under "Generelt" med generelle oplysninger, som vil være gældende på tværs af alle jeres produkter, kan I tilpasse specifikt til Biblioteket-appen. Funktionen tilgås i menuen til venstre, hvor “Biblioteket-appen” vælges. Under konfiguration ses en liste med de funktioner I har mulighed for at redigere og tilpasse.
For at redigere eller tilpasse i appens funktioner, vælger I dét punkt på listen som I ønsker at redigere i. Herunder vil de forskellige tilpasningsmuligheder præsenteres.