Opret en profil på Redias supportportal

Med en profil i supportportalen får du en række fordele: 

  • Du får overblik over dine og dit biblioteks igangværende og tidligere sager.
  • Du kan dele sager med dine kollegaer.
  • Du kan nemt se tidligere kommentarer på en sag.
  • Du kan vælge sprog.
image 130

I denne artikel kan du læse om:

Sådan opretter du en profil, hvis du har haft en profil i vores tidligere supportsystem

Ved overgangen til det nye supportsystem (oktober 2025) migrerer vi alle registrerede kunder med til det nye system. Så du er allerede registreret i vores system og skal derfor blot oprette en adgangskode på følgende måde: 

  1. Tryk på "Log ind" knappen i øverste højre hjørne
  2. Indtast din e-mail og tryk på "Næste"
  3. Tryk på "Har du glemt din adgangskode?"
  4. Du modtager en e-mail med et link hvor du oprette en adgangskode. 

Sådan opretter du en profil, hvis du ikke tidligere har været i kontakt med vores support

Har du ikke været i kontakt med vores support før, opretter du en profil på følgende måde: 

  1. Tryk på "Log ind" knappen i øverste højre hjørne
  2. Indtast din e-mail og tryk på "Næste"
  3. Tryk på "Tilmeld dig"
  4. Du modtager en e-mail med et link hvor du færdiggør oprettelsen. 

image 129


Læs mere om supportportalen

Læs hvordan du indberetter en supportsag i portalen