Med en profil i supportportalen får du en række fordele:
- Du får overblik over dine og dit biblioteks igangværende og tidligere sager.
- Du kan dele sager med dine kollegaer.
- Du kan nemt se tidligere kommentarer på en sag.
- Du kan vælge sprog.

I denne artikel kan du læse om:
- Sådan opretter du en profil, hvis du har haft en profil i vores tidligere supportsystem
- Sådan opretter du en profil, hvis du ikke tidligere har været i kontakt med vores support
Sådan opretter du en profil, hvis du har haft en profil i vores tidligere supportsystem
Ved overgangen til det nye supportsystem (oktober 2025) migrerer vi alle registrerede kunder med til det nye system. Så du er allerede registreret i vores system og skal derfor blot oprette en adgangskode på følgende måde:
- Tryk på "Log ind" knappen i øverste højre hjørne
- Indtast din e-mail og tryk på "Næste"
- Tryk på "Har du glemt din adgangskode?"
- Du modtager en e-mail med et link hvor du oprette en adgangskode.
Sådan opretter du en profil, hvis du ikke tidligere har været i kontakt med vores support
Har du ikke været i kontakt med vores support før, opretter du en profil på følgende måde:
- Tryk på "Log ind" knappen i øverste højre hjørne
- Indtast din e-mail og tryk på "Næste"
- Tryk på "Tilmeld dig"
- Du modtager en e-mail med et link hvor du færdiggør oprettelsen.