- Forside
- Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Vælg kommune
Find din kommune
Når appen startes for første gang, præsenteres søgefeltet “Find din kommune”. Trykker man på søgefeltet vil man se en liste over kommunebibliotekerne i Danmark. Når brugeren begynder at skrive i søgefeltet, vises søgeforslag, der matcher det skrevne.
Onboarding
Når man har valgt ét af kommunebibliotekerne på listen, vil man få en kort rundtur i appens muligheder ved at scrolle sidelæns. Ønsker man at springe dette trin over, kan man trykke på krydset i øverste højre hjørne.
Skift kommune
Vil man efterfølgende skifte kommune, kan man trykke på "Mere" i bundmenuen og dernæst på “Skift kommune”. Herefter vises søgefeltet “Find din kommune”, se evt. ovenfor.