- Forside
- Redia Admin
- Generelt
-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Konfiguration: Bibliotekssystem
De nødvendige oplysninger for at integrere med bibliotekssystemet sættes op under "Bibliotekssystem". Siden findes i venstremenuen under "Generelt" > "Konfiguration" > "Bibliotekssystem".
Bibliotekssystemet vælges på en drop-down menu. Valget afgør hvilke felter som skal udfyldes, da det varierer fra system til system. Vi understøtter følgende bibliotekssystemer (LMS’er):
- Bibliofil
- Book-IT
- Cicero
- Deichman (Cicero)
- FBS / Cicero
- Mikromarc
- Quria
Typiske informationer som skal udfyldes:
- SIP2 - URL, brugernavn og adgangskode
- Søgning - URL og/eller profil
- Yderligere adgang til LMS’et via API - URL, brugernavn og adgangskode
Informationer sættes op i samarbejde mellem kunden og Redia.
Systemerne har forskellige integrationer og funktionsmuligheder ift. vores produkter. Hvad der er muligt i ét system er ikke nødvendigvis gældende for alle andre. Hvis I har spørgsmål vedrørende funktionalitet kontakt da Redia.