Servicemeddelelser

Servicemeddelelser er en tilkøbsfunktion til Redia Admin. Servicemeddelelser kan oprettes og vises på tværs af Redias produkter, inklusiv Assist.

Med Servicemeddelelser kan I holde både ansatte og biblioteksbrugere informeret om midlertidige forhold, som påvirker biblioteket eller biblioteks-produkters funktioner. På Assist kan I således informere ansatte om ændringer i biblioteksdriften eller andre forhold, som kan påvirke det daglige arbejde eller mødet med lånerne. Meddelelserne gør kort og præcist klart, hvad der er aktuelt for brugeren i hendes arbejde.

Assist-servicemeddelelser


Servicemeddelelser skrives og udsendes manuelt af en ansat, f.eks. en redaktør eller driftsansvarlig, og udgives til jeres biblioteksprodukter, f.eks. til Assist, Biblioteket-appen eller Butler. Udgivelsen kan være øjeblikkelig eller planlægges til et konkret tidsrum.

Hvordan laves servicemeddelelser?

Servicemeddelelser skrives, planlægges og udgives via administrationsværktøjet Redia Admin - hvor øvrig konfiguration og indholdsstyring af Redia-produkterne også finder sted.

Her kan du læse mere om Servicemeddelelser på Redia Admin

Her kan du læse mere om administrationsværktøjet Redia Admin

Servicemeddelelser til dit bibliotek?

Hvis du ønsker at høre mere om Servicemeddelelser til dit bibliotek, er du meget velkommen til at skrive til sales@redia.dk eller ringe på +45 70 20 11 30.

Du kan også tilmelde Servicemeddelelser til jeres bibliotek, ved at hente og udfylde formularen Tilmelding til Servicemeddelelser og sende den til info@redia.dk