-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Hvordan indberetter jeg bedst en supportsag?
Du har to muligheder for at indberette en supportsag:
1) Opret en supportsag via vores supportformular. Vi besvarer din sag hurtigst muligt.
2) Har du en hastesag, kan du altid kontakte os på telefon +45 7020 1130.
Tast 1 for support.
Vælg produkt:
Vælg "Access" som produkt i drop-down menuen og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsager om dette produkt.
E-mail adresse:
Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.
Navn og Kunde:
Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om.
Emne:
Lav en sigende overskrift for fejlen:
- Vær konkret f.eks. "Dør lukker ikke på …”
- Undgå generelle vendinger som "Access fejler".
Beskrivelse:
Beskriv din supportsag så detaljeret så muligt. Så har supportteamet bedre forudsætninger for at reproducere problemet, som er første led i fejlsøgningen.
Vedhæft:
Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger, det gør det lettere at reproducere fejlen.
OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.