Indsend en supportsag via Redia Guide forsiden på knappen i øverste højre hjørne. Eller klik på linket herunder. Hvis du udfylder punkterne, som beskrevet nedenunder, har support-teamet et bedre udgangspunkt for at hjælpe.
Vælg produkt:
Vælg "Access" som produkt i drop-down menuen og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsager om dette produkt.
E-mail adresse:
Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.
Navn og Kunde:
Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om.
Emne:
Lav en sigende overskrift for fejlen:
- Vær konkret f.eks. "Dør lukker ikke på …”
- Undgå generelle vendinger som "Access fejler".
Beskrivelse:
Beskriv din supportsag så detaljeret så muligt. Så har supportteamet bedre forudsætninger for at reproducere problemet, som er første led i fejlsøgningen.
Vedhæft:
Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger, det gør det lettere at reproducere fejlen.
OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.