Hvordan indberetter jeg bedst en supportsag?

Indsend en supportsag via Redia Guide forsiden på knappen i øverste højre hjørne. Eller klik på linket herunder. Hvis du udfylder punkterne, som beskrevet nedenunder, har support-teamet et bedre udgangspunkt for at hjælpe.

Vælg produkt:

Vælg "Access" som produkt i drop-down menuen og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsager om dette produkt.

E-mail adresse:

Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.

Navn og Kunde: 

Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om. 

Emne:

Lav en sigende overskrift for fejlen: 

  • Vær konkret f.eks. "Dør lukker ikke på …”
  • Undgå generelle vendinger som "Access fejler".

Beskrivelse:

Beskriv din supportsag så detaljeret så muligt. Så har supportteamet bedre forudsætninger for at reproducere problemet, som er første led i fejlsøgningen. 

Vedhæft:

Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger, det gør det lettere at reproducere fejlen. 

 

OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.