Butler er en brugervenlig servicestation, der løser de aktuelle behov for biblioteksbrugeren. Butler skaber sammenhæng i brugerens behov for service og formidling i ét og samme medie.
Mange muligheder
Butler har flere funktioner - du bestemmer selv hvilke, der er relevante for dit bibliotek og den enkelte Butler. Vær opmærksom på, at funktionerne kræver forskellige integrationer og er måske derfor ikke mulige for jeres bibliotek.
Kernefunktioner
- Lån materialer
- Aflever lånte materialer
- Min side for at se oversigt over lån, reserveringer og mellemværender
- Søg blandt bibliotekets materialer
- Scan materiale for at se oplysninger om det
- Materialevisning viser materialets detaljer og muligheder
- Huskeliste over materialer, som brugeren har fundet interessante
- Afhentningsnummer for at få en oversigt over reserveringer, som er klar til afhentning
- Opret låner for at oprette sig som låner i bibliotekssystemet
- Praktisk information til at give brugerne relevante oplysninger
Tilkøbsfunktioner
Følgende funktioner kan tilkøbes.
- Betaling af mellemværender med MobilePay
- Ring til bibliotekaren og få vejledning ved skærmen
- Wayfinding for nem lokalisering af materiales placering på hylden
Læs mere om opsætningen af Butler.
Den komplette pakke
Selvbetjeningsautomaten Butler, afleveringsboksen Butler Box og søgeskærmen Butler Søg er et match. Med den samlede pakke kan I give jeres brugere de optimale muligheder for selv at søge, finde, reservere, låne og aflevere materialer på biblioteket.
Læs mere om:
Butler til dit bibliotek?
Hvis du ønsker at høre mere om Butler til dit bibliotek, er du meget velkommen til at skrive til sales@redia.dk eller ringe på +45 70 20 11 30.