-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Sådan genstartes Butler
Det kan være nødvendigt at genstarte jeres Butler, hvis et problem ikke kan løses vha. fejlsøgning på de enkelte Butler komponenter. Der er to typer genstart:
- Fysisk genstart: De ansatte kan genstarte en Butler-enhed ved at slukke for strømmen til Butler og tænde igen, eller ved at slukke og tænde computeren.
- Remote genstart: Hvis I ønsker at have mulighed for at genstarte jeres Butler-enheder remote, skal I kontakte Redia Support, og I skal give samtykke til opsætningen. Herefter kan ansatte, der har brugerrollen “Admin”, genstarte jeres Butler-enheder i Redia Admin uden fysisk at være tilstede på biblioteket.