-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Hvorfor skal jeg oprette en pinkode, når jeg logger ind i Assist?
Vi har opdateret Assist (version 2.3.5), så varigheden af dit login bliver forlænget. Det betyder, du først bliver logget ud af Assist efter 30 dage - og ikke efter 10 timer, som du tidligere er blevet.
I stedet skal du fremover bruge en firecifret valgfri pinkode til at åbne Assist, hvis enheden går i dvale, eller Assist har været lukket ned. Første gang du logger på Assist efter opdateringen, bliver du derfor bedt om at oprette pinkoden, inden du kan benytte Assist - med mindre du allerede har oprettet en pinkode.
Formålet med pinkoden er at øge sikkerheden og beskytte personfølsomme oplysninger.
Læs mere om Log ind i Assist.