Indsend en supportsag via Redia Guide forsiden på knappen i øverste højre hjørne. Eller klik på linket herunder. Hvis du udfylder punkterne, som beskrevet nedenunder, har support-teamet et bedre udgangspunkt for at hjælpe.
Navn og Bibliotek:
Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om.
E-mail adresse:
Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.
Vælg produkt:
Vælg "Redia Admin" som produkt i drop-down menuen og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsager om dette produkt.
Emne:
Lav en sigende overskrift for fejlen:
- Vær konkret f.eks. "Kan ikke downloade logfil” eller “Ændring i SIP2 oplysninger”
- Undgå generelle vendinger som "Fejl i Redia Admin".
Beskrivelse:
Det første, supportteamet gør, når de modtager en sag, er at reproducere det. Derfor er det vigtigt med så mange relevante detaljer som muligt, når du beskriver din supportsag f.eks.
- Hvor indtraf fejlen, på hvilket produkt og hvilken funktion?
- Hvad gjorde du op til, at fejlen indtraf?
Vedhæft:
Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger. Det gør det lettere at reproducere fejlen.
OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.