Hvordan indberetter jeg bedst en supportsag?

Indsend en supportsag via Redia Guide forsiden på knappen i øverste højre hjørne. Eller klik på linket herunder. Hvis du udfylder punkterne, som beskrevet nedenunder, har support-teamet et bedre udgangspunkt for at hjælpe.

Navn og Bibliotek: 

Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om. 

E-mail adresse:

Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.

Vælg produkt:

Vælg "Redia Admin" som produkt i drop-down menuen og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsager om dette produkt.

Emne:

Lav en sigende overskrift for fejlen: 

  • Vær konkret f.eks. "Kan ikke downloade logfil” eller “Ændring i SIP2 oplysninger”
  • Undgå generelle vendinger som "Fejl i Redia Admin".

Beskrivelse:

Det første, supportteamet gør, når de modtager en sag, er at reproducere det. Derfor er det vigtigt med så mange relevante detaljer som muligt, når du beskriver din supportsag f.eks.

  • Hvor indtraf fejlen, på hvilket produkt og hvilken funktion?
  • Hvad gjorde du op til, at fejlen indtraf?

Vedhæft:

Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger. Det gør det lettere at reproducere fejlen. 

OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.