Du har to muligheder for at indberette en supportsag:
1) Opret en supportsag via vores supportformular. Vi besvarer din sag hurtigst muligt.
2) Har du en hastesag, kan du altid kontakte os på telefon +45 7020 1130.
Tast 1 for support.
I denne artikel kan du læse om:
Opret sag i supportportalen
Vælg sagstype
Du skal vælge
- Support, hvis du har spørgsmål, ønsker til eller oplever fejl på dine nuværende produkter.
- Bestilling, hvis du ønsker at bestille andre produkter eller funktioner, eller har spørgsmål til en igangværende bestilling.
Vælg formular
Under “Support” vælger du det produkt, din sag omhandler. Det er også muligt at vælge “Andet”.
Under “Bestilling” vælger du “Opret bestilling”.
Udfyld formularen
E-mail bekræftelse
Skriv e-mailadressen på den eller dem, som skal notificeres om denne sag.
Gælder kun hvis du ikke er logget ind.
Overskrift (påkrævet)
Lav en sigende overskrift for fejlen:
- Vær gerne så konkret som muligt f.eks. “Materiale mangler metadata under materialevisning”, “Der er ingen forbindelse til scanneren”
- Undgå generelle vendinger som “Assist fejler”
Beskrivelse (påkrævet)
Beskriv din sag med så mange detaljer som muligt f.eks.
- Hvilken enhed oplevede du problemet på?
- Hvor indtraf fejlen f.eks. Materialevisning, Plukliste, Hylderevision?
- Hvad gjorde du op til det fejlede?
- Hvad forventede du skulle ske?
- Hvilket materiale fejlede?
Medsend gerne oplysninger på en testlåner eller materialenummer på et testmateriale, hvis det er relevant. Vær opmærksom på, at de medsendte oplysninger vil blive brugt til at reproducere, og der således vil blive foretaget f.eks. lån og afleveringer af materialer eller lavet ændringer på en eventuelle testlåner, afhængig af hvad sagen omhandler.
Navn
Indtast gerne dit navn
Telefonnummer
Oplys dit telefonnummer.
Vi kan kontakte dig ved hastesager eller med eventuelle afklaringer og spørgsmål vedrørende din sag.
Bibliotek (påkrævet)
Skriv hvilket bibliotek, du arbejder på.
Det er vigtigt for os at vide, da bibliotekerne har forskellige indstillinger og funktioner.
OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.
Bibliotekssystem
Vælg det bibliotekssystem, dit bibliotek benytter.
Det hjælper os med hurtigere at forstå og behandle din sag.
Vedhæft
Vedhæft gerne f.eks. skærmbileder.
Det gør det nemmere for os at reproducere fejl, så vi hurtigere kan besvare din sag.
OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.
Del med
Vælg om din sag skal deles med dit bibliotek, så dine kollegaer også kan se sagen, når de er logget ind.
Gælder kun hvis du er logget ind.