Indsend en supportsag via Redia Guide forsiden på knappen i øverste højre hjørne. Eller klik på linket herunder. Hvis du udfylder punkterne, som beskrevet nedenunder, har support-teamet et bedre udgangspunkt for at hjælpe.
Navn og Bibliotek:
Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om.
E-mail adresse:
Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.
Vælg produkt:
Vælg det produkt som supportsagen drejer sig om, og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsagen. F.eks. mobilenhed, softwareversion etc.
Emne:
Lav en sigende overskrift for fejlen:
- Vær konkret f.eks. "Forkert tekst ved betaling" eller "Relaterede materialer vises ikke".
- Undgå generelle vendinger som "Android-fejl" eller "Problemer med Butler".
Beskrivelse:
Beskriv supportsagen så præcis som muligt:
- Hvordan skete fejlen?
- Hvad oplevede du?
- Vær konkret f.eks. "Trykker på x knap, den blinker ved klik, men der sker ikke noget".
- Undgå vendinger som "Anmeldelser virker ikke".
- Hvordan så det ud?
- Tag meget gerne billeder eller screenshots og vedhæft dem til supportsagen.
- Hvad gik forud for fejlen?
- Evt. login til en testbruger, som det kan genskabes for.
Vedhæft:
Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger, det gør det lettere at producere fejlen.
OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.