Hvordan indberetter jeg bedst en supportsag?

Indsend en supportsag via Redia Guide forsiden på knappen i øverste højre hjørne. Eller klik på linket herunder. Hvis du udfylder punkterne, som beskrevet nedenunder, har support-teamet et bedre udgangspunkt for at hjælpe.

Navn og Bibliotek: 

Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om. 

E-mail adresse:

Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.

Vælg produkt:

Vælg det produkt som supportsagen drejer sig om, og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsagen. F.eks. mobilenhed, softwareversion etc. 

Emne:

Lav en sigende overskrift for fejlen: 

  • Vær konkret f.eks. "Forkert tekst ved betaling" eller "Relaterede materialer vises ikke". 
  • Undgå generelle vendinger som "Android-fejl" eller "Problemer med Butler".

Beskrivelse:

Beskriv supportsagen så præcis som muligt:

  • Hvordan skete fejlen?
  • Hvad oplevede du?
    • Vær konkret f.eks. "Trykker på x knap, den blinker ved klik, men der sker ikke noget".
    • Undgå vendinger som "Anmeldelser virker ikke".
  • Hvordan så det ud?
    • Tag meget gerne billeder eller screenshots og vedhæft dem til supportsagen. 
    • Hvad gik forud for fejlen?
  • Evt. login til en testbruger, som det kan genskabes for. 

Vedhæft:

Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger, det gør det lettere at producere fejlen. 

OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.