-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Hvad er Access?
Access gør det muligt at udvide bibliotekets normale åbningstid og give biblioteksbrugere adgang til biblioteket og faciliteterne, når det passer dem.
Når du køber Access til dit bibliotek inkluderer det et eller flere dørpaneler, en kontrolboks samt adgang til Redia Admin hvor bibliotekets komponenter opsættes og konfigureres.
Access kan administrere følgende komponenter:
- Dørpanel (Access produkt)
- Alarm
- Dør
- Lys
- Lyd
- Personaleknap (Overrule-knap)
Komponenterne adminstreres i en kontrolboks og konfigureres i Redia Admin.
Access til dit bibliotek?
Hvis du ønsker at høre mere om Access til dit bibliotek, er du meget velkommen til at skrive til sales@redia.dk eller ringe på +45 70 20 11 30.