-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Afhentningsnummer
Funktionen "Afhentningsnummer" gør det nemt og overskueligt for jeres brugere at finde deres reserveringer og kan især være brugbar på de maskiner, som står tæt på jeres reserveringshylder.
Funktionen giver et overblik over de reserveringer, som er klar til afhentning, og hvor de står. Med denne funktion skal brugeren kun forholde sig til de informationer, som er relevante for hurtigt at finde reserveringer på hylden.
Se afhentningsnummer
Knappen “Afhentningsnummer” på startsiden åbner en oversigt over de reserveringer, som er klar til afhentning. Det vises tydeligt hvilken filial og hylde, materialet står på, ligesom de nødvendige informationer til at lokalisere materialet på hylden fremgår. Oplysningerne kan printes ud eller sendes på e-mail*, og tages med hen til selve reserveringshylden, så brugeren hurtigt kan finde sit materiale og tage det med hjem.
Læs mere om konfigurering af funktioner i Redia Admin
OBS: Funktionen kræver SIP2-bruger
* afhænger af bibliotekssystemet og opsætningen.