-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Counter
Counter er en persontæller, der hjælper jer med at holde styr på, hvor mange besøgende I har på biblioteket. Counter bliver monteret på biblioteket, og hver gang en besøgende går under en Counter, bliver det registreret i systemet. Hvis I har flere indgange/udgange, kan der opsættes flere Counter-enheder.
Counter:
- skelner mellem, om personen går ind eller ud
- kategoriserer, om den besøgende er “voksen” eller “barn” baseret på deres højde.
Data og opsætning i Redia Admin
Opsætningen af Counter sker i Redia Admin. Counter indsamler kontinuerligt data, som I kan se i Redia Admin 24 timer efter, det er registreret.
Læs mere om opsætningen af Counter i Redia Admin.
Counter til dit bibliotek?
Hvis du ønsker at høre mere om Counter til dit bibliotek, er du meget velkommen til at skrive til sales@redia.dk eller ringe på +45 70 20 11 30.