-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Access i Redia Admin
I Redia Admin kan bibliotekets forskellige komponenter konfigureres og derved bestemme opførslen på Access-enhederne ude på filialerne.
Konfiguration
Du navigerer rundt i Redia Admin enten på forsiden eller via menuen til venstre.
Konfiguration på tværs af alle Access enheder
Ved at vælge “Generelt” i menuen til venstre får du mulighed for at opsætte og konfigurere:
Disse indstillinger går på tværs af alle bibliotekets Redia-produkter.
Konfiguration af enkelte Access enheder
Ved at trykke på “Access” i menuen til venstre eller i midten af skærmen får du mulighed for at konfigurere:
- Enheder (kan kun konfigureres af Redia og Redias samarbejdspartnere)
- Generel konfiguration
- Lydstyring
- Tilstande
- Kalenderstyring
Disse indstillinger er specifikke for Access.