Ring til bibliotekaren

Ring til bibliotekaren er en tilkøbsfunktion til Butler. 

Gør jer mere tilgængelige ved at tilbyde personlig vejledning, selv i ubemandede perioder. Med “Ring til bibliotekaren” får jeres brugere lettere adgang til jer og den hjælp, de har brug for. Med et videoopkald kan I hjælpe dem med at finde materialer, lave reserveringer eller besvare andre spørgsmål, de måtte have. 

Funktionen tilbydes i samarbejde med Meedio Aps, som tilbyder en datasikker og brugervenlig online videoløsning. 

Butler-Ring-til-bibliotekaren

Brugerens perspektiv

Når brugeren aktiverer funktionen, vil hun komme i kø. Brugerens kønummer fremgår på skærmen, så eventuel ventetid kan vurderes. 

Imens brugeren er i kø, kan hun

  • slukke kameraet
  • slukke mikrofonen
  • minimere vinduet
  • afslutte opkaldet

Når videoopkaldet bliver besvaret, vil brugeren kunne se både den ansatte og sig selv (hvis kameraet er tændt).

Butler-Ring-til-bibliotekaren---opkald

Jeres perspektiv

I får adgang til en platform hos Meedio, hvorfra I administrerer funktionen og har overblik over antal brugere i kø. Herfra kan I besvare opkaldet fra jeres skrivebord og dermed give brugerne en fornemmelse af, at I er lettilgængelige, selvom I ikke nødvendigvis er synlige i selve biblioteksrummet. 

 

Ring til bibliotekaren til jeres bibliotek? 

Hvis du ønsker at høre nærmere om Betaling til netop dit bibliotek, kan du kontakte sales@redia.dk eller ringe direkte på +45 70 20 11 30

.