Ring til bibliotekaren er en tilkøbsfunktion til Butler.
Gør jer mere tilgængelige ved at tilbyde personlig vejledning, selv i ubemandede perioder. Med “Ring til bibliotekaren” får jeres brugere lettere adgang til jer og den hjælp, de har brug for. Med et videoopkald kan I hjælpe dem med at finde materialer, lave reserveringer eller besvare andre spørgsmål, de måtte have.
Funktionen tilbydes i samarbejde med Meedio Aps, som tilbyder en datasikker og brugervenlig online videoløsning.
Brugerens perspektiv
Når brugeren aktiverer funktionen, vil hun komme i kø. Brugerens kønummer fremgår på skærmen, så eventuel ventetid kan vurderes.
Imens brugeren er i kø, kan hun
- slukke kameraet
- slukke mikrofonen
- minimere vinduet
- afslutte opkaldet
Når videoopkaldet bliver besvaret, vil brugeren kunne se både den ansatte og sig selv (hvis kameraet er tændt).
Jeres perspektiv
I får adgang til en platform hos Meedio, hvorfra I administrerer funktionen og har overblik over antal brugere i kø. Herfra kan I besvare opkaldet fra jeres skrivebord og dermed give brugerne en fornemmelse af, at I er lettilgængelige, selvom I ikke nødvendigvis er synlige i selve biblioteksrummet.
Ring til bibliotekaren til jeres bibliotek?
Hvis du ønsker at høre nærmere om Betaling til netop dit bibliotek, kan du kontakte sales@redia.dk eller ringe direkte på +45 70 20 11 30
.