-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Hvorfor vises åbningstiderne ikke?
Hvis der i appen står LUKKET ved ét eller flere biblioteker, kan det skyldes, at ID nummeret ikke matcher Node id-nummeret på bibliotekssiden på hjemmesiden. Det kan skyldes, at I har fået en ny hjemmesideløsning eller lavet nye bibliotekssider.
Sådan sørger man for at appen kan lave den korrekte kobling til åbningstiderne:
- Log ind på Folkebibliotekernes CMS. Vælg en biblioteksside og tryk 'Redigér'.
- Her får har du en URL, der ligner denne: https://biblioteket.dk/node/34/edit.
- I dette eksempel vil det være 34, der hører til ved ID på biblioteket.redia.dk i fanen "Åbningstider og kontaktoplysninger".
Bemærk, at der kan gå op til 24 timer før ændringerne slår igennem på appen.