- Forside
- Biblioteket-appen
- Notifikationer
-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Jeg nåede ikke at se push-beskeden, hvor kan jeg se den?
Jeg nåede ikke at se push-beskeden, som poppede op på min smartphone. Kan jeg genfinde mine push-beskeder et sted?
Ja, brugere kan genfinde deres push-beskeder i appen, når de er logget ind. På "Min side" findes menupunktet "Beskeder", hvor man kan genfinde beskeder 30 dage tilbage i tid.
Læs mere om beskeder og push-notifikationer her.
NB: Bibliotekspersonale kan desuden se alle de beskeder, der er sendt til en bruger via et særligt website, som kun personalet har adgang til. På den måde har biblioteket altid dokumentation for hvilke beskeder, en bruger har modtaget. Websitet kræver login og kan tilgås her.
Log giver desuden personalet en oversigt over, hvilke MobilePay betalinger af mellemværender, som brugeren har gennemført via Biblioteket-appen, såfremt biblioteket har aktiveret MobilePay-betaling af mellemværender via appen.