Hvordan indberetter jeg bedst en supportsag?

Indsend en supportsag via Redia Guide forsiden på knappen i øverste højre hjørne. Eller klik på linket herunder. Hvis du udfylder punkterne, som beskrevet nedenunder, har support-teamet et bedre udgangspunkt for at hjælpe.

Navn og Bibliotek: 

Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om. 

E-mail adresse:

Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.

Vælg produkt:

Vælg "Inspire" som produkt i drop-down menuen og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsager om dette produkt.

Emne:

Lav en sigende overskrift for fejlen: 

  • Vær konkret f.eks. "Fejler ved login”
  • Undgå generelle vendinger som "Inspire fejler".

Beskrivelse:

Det første supportteamet gør, når de modtager en sag, er at reproducere det. Derfor er det vigtigt med så mange relevante detaljer som muligt, når du beskriver din supportsag f.eks.:

  • Hvilken filial drejer det sig om?
  • Hvilken Inspire enhed drejer det sig om?
  • Hvor indtraf fejlen f.eks. materialevisning, reservering?
  • Hvad gjorde du op til, at fejlen indtraf?

Medsend gerne oplysninger på en testlåner eller materialenummer på et testmateriale, hvis det er relevant. Vær opmærksom på, at de medsendte oplysninger vil blive brugt til at reproducere, og der således vil blive foretaget f.eks. lån og afleveringer af materialer eller lavet ændringer på en eventuelle testlåner, afhængig af hvad supportsagen omhandler. OBS! Send aldrig personlige loginoplysninger!

Vedhæft:

Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger. Det gør det lettere at reproducere fejlen. 

OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.