1. Forside
  2. Biblioteket-appen
  3. Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser

Hvad er Servicemeddelelser?

Servicemeddelelser er en tilkøbsfunktion til Biblioteket-appen, som opsættes i Redia Admin. Servicemeddelelser kan oprettes og vises på tværs af Redias produkter inklusive Biblioteket-appen.

Servicemeddelelser kan både fås separat og som en del af All-in-One-pakken. Læs mere om All-in-One.

Med Servicemeddelelser kan I holde både ansatte og biblioteksbrugere informeret om midlertidige forhold, som påvirker biblioteket eller biblioteks-produkters funktioner. Meddelelserne gør kort og præcist klart, hvad der er aktuelt for brugeren. Servicemeddelelser sendes altså, når der er behov for at nå effektivt ud til brugere med information.

Servicemeddelelse,-app

Servicemeddelelser skrives og udsendes manuelt af en ansat, f.eks. en redaktør eller driftsansvarlig, og udgives til jeres biblioteksprodukter, f.eks. til Biblioteket-appen eller Butler. Udgivelsen kan være øjeblikkelig eller planlægges til et konkret tidsrum.

Hvordan laves servicemeddelelser?

Servicemeddelelser skrives, planlægges og udgives via administrationsværktøjet Redia Admin - hvor øvrig konfiguration og indholdsstyring af Redia-produkterne også finder sted.

Her kan du læse mere om Servicemeddelelser på Redia Admin

Her kan du læse mere om administrationsværktøjet Redia Admin

Servicemeddelelser til dit bibliotek?

Hvis du ønsker at høre mere om Servicemeddelelser eller All-in-One til dit bibliotek, er du meget velkommen til at skrive til sales@redia.dk eller ringe på +45 70 20 11 30.

Du kan også tilmelde Servicemeddelelser til jeres bibliotek ved at hente og udfylde formularen Tilmelding til Servicemeddelelser og sende den til support@redia.dk