Du har to muligheder for at indberette en supportsag:
1) Opret en supportsag via vores supportformular. Vi besvarer din sag hurtigst muligt.
2) Har du en hastesag, kan du altid kontakte os på telefon +45 7020 1130.
Tast 1 for support.
Vælg produkt:
Vælg "Butler" som produkt i drop-down menuen og udfyld de felter, som er relevante for at svare på supportsager om dette produkt.
Navn og Kunde:
Biblioteker kan have forskellige indstillinger og funktioner. Derfor er det vigtigt for support-teamet at vide, hvilket bibliotek supportsagen drejer sig om.
E-mail adresse:
Hvis du ikke er logget ind, skal du indtaste e-mailadresse. Hvis du er logget ind, er det ikke nødvendigt, og du vil samtidig have mulighed for at sætte andre CC på supportsagen.
Emne:
Lav en sigende overskrift for fejlen:
- Vær konkret f.eks. "Materialer sorteres forkert”
- Undgå generelle vendinger som "Butler fejler".
Beskrivelse:
Det første supportteamet gør, når de modtager en sag, er at reproducere det. Derfor er det vigtigt med så mange relevante detaljer som muligt, når du beskriver din supportsag f.eks.:
- Hvilken filial drejer det sig om?
- Hvilken Butler enhed drejer det sig om?
- Hvor indtraf fejlen f.eks. materialevisning, Min side, Lån?
- Hvad gjorde du op til, at fejlen indtraf?
Medsend gerne oplysninger på en testlåner eller materialenummer på et testmateriale, hvis det er relevant. Vær opmærksom på, at de medsendte oplysninger vil blive brugt til at reproducere, og der således vil blive foretaget f.eks. lån og afleveringer af materialer eller lavet ændringer på en eventuelle testlåner, afhængig af hvad supportsagen omhandler. OBS! Send aldrig personlige loginoplysninger!
Vedhæft:
Vedhæft meget gerne screenshots ved f.eks. fejlmeldinger. Det gør det lettere at reproducere fejlen.
OBS! Skriv eller tilføj aldrig filer med personoplysninger på dine supportsager.