-
Biblioteket-appen
- Forstå Biblioteket-appen
- Basisfunktioner
- Tilkøbsfunktioner: All-in-One
- Tilkøbsfunktion: Lån & Aflever
- Tilkøbsfunktion: Kø+
- Tilkøbsfunktion: Flerbruger
- Tilkøbsfunktion: Servicemeddelelser
- Tilkøbsfunktion: Kviklån
- Tilkøbsfunktion: Læs & Lyt
- Tilkøbsfunktion: MobilePay
- Tilkøbsfunktion: Wayfinding
- Statistik
- Notifikationer
- Forsider og nyheder
- FAQ
- Opsæt appen til jeres Bibliotek
- Markedsføring: Digitalt materiale
- Markedsføring: Trykt materiale
- Log
- Udvikling
-
Assist
-
Butler
-
Access
-
Inspire
-
Redia Admin
-
Poster
-
Generelt
Hvordan genstarter jeg Access?
Det gør du i Redia Admin. I venstremenuen skal du vælge Access og dernæst navigere til Log > Enhedsstatus.
Her finder du den filial, hvis Access du vil genstarte. Du kan genstarte enten kontrolboksen (controlunit) eller dørpanelet (doorpanel) ved at trykke på genstart-knappen.
Det er kun brugere med Admin-rollen, som kan genstarte Access.
Læs mere om genstart af Access
OBS: Ønsker I at kunne genstarte jeres enheder, skal I kontakte Redia Support ved at oprette en supportsag.